Úvod
Stejně jako v minulém díle, i dnes začneme s obecnými informacemi.
Chybové hlášení nemusí hned znamenat, že je elektrokolo rozbité. Asi každý jsme již někdy viděli při brouzdání po internetu hlášku "chyba 404 - stránka nenalezna". Občas stačí stránku obnovit a chyba sama zmizí. K chybám dochází například, když se senzor nedokáže správně nakalibrovat, když je přerušeno spojení, nebo když software narazí na nějakou anomálii.
Než začneme s konkrétními hlašeními, je zde pár obecných typů:
- Vypněte elektrokolo a počkejte přibližně 10 sekund. Stejně jako u počítače může restart udělat zázraky!
- Zkontrolujte, zda je Vaše baterie správně nainstalována a nabitá
- Není nějaký kontakt porušený? Zkontrolujte, zda je displej správně zapojen a zkontrolujte všechny viditelné připojovací body
- Neztratili jste magnet na drátech kola? Není přetočený? Pokud magnet chybí, motor nedokáže správně určit rychlost a přepne se do nouzového režimu, nebo přestane pracovat úplně

Jedna z nejčastějších příčin chybového hlášení - chybějící nebo přetočený magnet
Chybové hlášení PANASONIC
Části systému elektrokola jsou po celou dobu používání a nabíjení monitorovány. Pokud je zjištěna chyba, zobrazí se chybový kód na ovládacím panelu. Chcete-li ovládací panel vrátit do standardního zobrazení, stiskněte libovolné tlačítko na ovládacím panelu. V závislosti na danné chybě a její závažnosti Může dojík k zastavení motoru. Asistenční funkce však již nebude aktivována v jízdě lze pokračovat bez asistence.
Pokud se na ovládacím panelu zobrazí některá z následujících hlášení, zkontrolujte podrobnosti a postupujte dle následujícího postupu.


Jiné chyby:
V případě chyby, kdy pomoc nebo pomoc při chůzi nemůže pokračovat, může obrazovka zobrazit následující chyby bez ohledu na ikonu varování. Chyby se mohou zobrazit spolu s ikonou varování.

Závěr
Doufáme, že pokud se dostanete do na začátku zmíněné situace, tak vám tyto informace pomůžou. Ale samozřejmě o to víc doufáme, že se do takové situace nikdy nedostanete!
V příštím díle našeho miniseriálu o chybových hlášeních se můžete těšit na chybová hlášení a jejich řešení u motorů SHIMANO.
Mohlo by Vás zajímat:
Zdroj: https://ebike-mtb.com/en/ebike-error-codes/?fbclid=IwAR10ASnWzpbjbpsIF9MGeRjx2XLe1qK1nDkdGJZaeNK33dtu4SnS6p9543Q
Servis - špičková péče o Vaše elektrokolo!!
Elektrokola a vše okolo nich je součástí našich každodenních životů a věnujeme se tomu Naplno! Pokud potřebujete s něčím poradit nebo chcete jenom zkozultovat nějaký technický problém, neváhejte se na nás obrátit, rádi to s vámi probereme.
Servis je naše priorita
proto ho děláme Naplno!
- Od roku 2007 Na budování silného servisního zázemí pracujeme již od roku 2007 a každým rokem jsme stále blíže našemu cíli. Vytvoření unikátního komplexního servisního zázemí se specializací na elektrokola a vše okolo nich.
- Co děláme? Zaobíráme se veškerými částmi elektrokol a jejich vybavení. Postaráme se téměř o každé elektrokolo bez ohledu na značku, stáří či typ kola. A to dokonce ať je kolo v záruce, či po záruce nebo jste ho zakoupili někde jinde.
- Proč to děláme? Baví nás mechanika, rádi řešíme technické spojitosti, dáváme šanci věcem, které se zdají být neřešitelné, milujeme udržovat vnitřní části technických prvků. Chceme aby naši zákazníci mohli své elektrokola používat co nejdéle a sloužilo Vám, bez starostí při svých zážitcích na nich.
- Kde to děláme? Náš servis v Mělníku je nadstandardně vybavený. Ať se zaměříme na nářadí, techniku, diagnostiky, školení mechaniků, kapacitu servisu a dostupnost dílů.. všemu klademe maximální prioritu. Servis je zákazníkům otevřený a každý se může přesvědčit, že to není jen text na stránkách, ale realita našich služeb.
- Kdo to dělá? Servis u nás dělá 15 stálých techniků, kteří pravidelně podstupují školení, v oboru jsou řadu let a mají kapacitu se věnovat ať už je potřeba udělat mechanický servis, odborný servis motoru, akumulátoru, nabíječky nastavení parametrů, upgrade softwaru, výměnu displeje za lepší, nebo jen pomoci s vaším problémem a navrhnout nejvhodnější řešení, vybrat to nejlepší příslušenství. Jako bonus je většina našeho týmu aktivními jezdci a proto chápou podstatu kvalitního servisu.

Servisujeme elektrokola všech značek a stáří
Zaobíráme se veškerými částmi elektrokol a jejich vybavením. Postaráme se téměř o každé elektrokolo bez ohledu na značku, stáří či typ kola. A to dokonce ať je kolo v záruce, či po záruce nebo jste ho zakoupili někde jinde.
Odstranění rychlostního limitu elektrokola
Limit asistence motoru do 25 km/h - noční můra mnoha cyklistů. Pokud patříte mezi ty, kterým omezení rychlosti vadí, jistě uvítáte jeho odstranění a my pro vás máme řešení. Pokud úpravu softwaru realizujete u nás, neztrácíte záruku na elektrokolo.
Kontrola a repase baterií pro elektrokola
Baterie je společně s motorem tím nejdůležitějším vybavením elektrokola. Chcete dopřát své baterii kondiční prohlídku a vybalancování jednotlivých článků nebo máte pocit, že baterie už nemá potřebnou kapacitu? Baterii k nám můžete dovést nebo poslat a my se o ní postaráme.

Stažení elektrokola k nám na servis
Potřebujete servis ale nechce se vám jezdit k nám na servis? Můžete využít některého z našich servisních partnerů nebo si od vás kolo můžeme stáhnout kurýrem. Stačí kolo pouze zabalit na transport. V případě zájmu vám můžeme poslat transportní krabici, pro bezpečný převoz kola.

Servis Elektrokol Naplno!
- 15 mechaniků
- specializace od roku 2007
- diagnostiky na všechny motory
- prohlídky a repase baterií
- děláme to co nás baví
Podívejte se,
kde se o vaše elektrokolo postaráme!


Navštivte
naší prodejnu
AKUMO.cz
Brozánky 83
Mělník 276 01
Pondělí - Pátek: | 8:00 - 17:00 hod |
Sobota: | 8:00 - 13:00 hod |