Něco nevyhovuje?
Nevadí, společně to vyřešíme
Jak postupovat při reklamaci?
Vykazuje vaše zakoupené zboží či elektrokolo nějakou závadu a chtěli byste jej reklamovat? Níže je postup jak správně reklamovat zboží.
Reklamovat zboží můžete dvěma způsoby. Nejrychlejší vyplnění reklamace je skrz Váš přihlášený profil jako registrovaný zákazník na našich stránkách www.akumo.cz. Pokud nejste registrovaný zákazník, tak je možnost si účet vytvořit a nebo pokračovat níže na návod pro neregistrované zákazníky.
Jsem registrovaný zákazník
Jste-li registrovaný zákazník, otevřete si v pravém horním rohu Váš profil.
po přihlášení do vašeho profilu v nabídce vyberte REKLAMACE a dále NOVÁ REKLAMACE
po vyplnění reklamačního formuláře vás budeme kontaktovat s dalším postupem reklamace
Tento postup reklamace uplatňujte pouze v případě nákupu přes e-shop
Zboží nám můžete poslat nebo ho přivezete osobně na prodejnu v Mělníku.
Nejsem registrovaný zákazník
Pokud nemáte vytvořený účet, tak doporučujeme účet vytvořit, kde vidíte kompletní historii Vašich objednávek.
V případě, že se registrovat nechcete, tak pro reklamaci zboží klikněte na tlačítko REKLAMCE ZBOŽÍ níže a postupte dle pokynů.
Tento postup reklamace uplatňujte pouze v případě nákupu přes e-shop
Zboží jsem zakoupil osobně na prodejně
Pokud jste zboží zakoupili osobně na prodejně a nemáte číslo objednávky, tak postup pro reklamaci je následující:
Zboží zašlete na prodejnu řádně zabalené VŽDY s kopií dokladu o koupi, na který můžete napsat co reklamujete a popsanou závadu (případně můžete přivést zboží přímo k nám na prodejnu)
Zásilu zašlete na adresu: Akumo Mělník s. r. o. , Brozánky 83, 276 01 Brozánky - ZBOŽÍ ZASLANÉ NA DOBÍRKU NEBUDE PŘEVZATO
Zboží nám můžete poslat nebo ho přivezete osobně na prodejnu v Mělníku.
Tento postup reklamace uplatňujte pouze v případě nákupu na kamenné prodejně
Pro bližší informace můžete kontaktovat servisní oddělení na čísle 315 601 300 nebo na emailu servis@akumo.cz .