Vrácení zboží
Zakoupili jste si zboží, které Vám z nějakého důvodu nevyhovuje nebo jej chcete vráti v zákonné lhůtě 14 dní?
Vrátit zboží můžete dvěma způsoby. Nejrychlejší vyplnění vrácení zboží je skrz Váš přihlášený profil jako registrovaný zákazník na našich stránkách www.akumo.cz. Pokud nejste registrovaný zákazník, tak je možnost si účet vytvořit a nebo pokračovat níže na návod pro neregistrované zákazníky.
Jsem registrovaný zákazník
Tento postup výměny nebo vrácení uplatňujte pouze v případě nákupu přes e-shop
Jste-li registrovaný zákazník, otevřete si v pravém horním rohu Váš profil.
Po přihlášení do vašeho profilu v nabídce vyberte VRÁCENÍ ZBOŽÍ a dále VRÁTIT
Po vyplnění formuláře vás budeme kontaktovat s dalším postupem vrácení
Zboží nám můžete poslat nebo ho přivezete osobně na prodejnu v Mělníku.
Nejsem registrovaný zákazník
Tento postup výměny nebo vrácení uplatňujte pouze v případě nákupu přes e-shop
Pokud nemáte vytvořený účet, tak doporučujeme účet vytvořit, kde vidíte kompletní historii Vašich objednávek
V případě, že se registrovat nechcete, tak pro vrácení zboží klikněte na tlačítko VRÁTIT ZBOŽÍ níže a postupujte dle pokynů
Zboží nám můžete poslat nebo ho přivezete osobně na prodejnu v Mělníku.
Zboží jsem zakoupil osobně na prodejně
Pokud jste zboží zakoupili osobně na prodejně a nemáte číslo objednávky, tak postup pro Vrácení či výměnu je následující:
Tento postup výměny nebo vrácení uplatňujte pouze v případě nákupu na kamenné prodejně
Stáhněte si a vyplňte fomulář pro vrácení zboží níže
Zboží zašlete na prodejnu řádně zabalené VŽDY s kopií dokladu o koupi, na který můžete napsat požadavek na vrácení či výměnu,
Zásilu zašlete na adresu: Akumo Mělník s. r. o. , Brozánky 83, 276 01 Brozánky - ZBOŽÍ ZASLANÉ NA DOBÍRKU NEBUDE PŘEVZATO
Zboží nám můžete poslat nebo ho přivezete osobně na prodejnu v Mělníku.
Pro bližší informace můžete kontaktovat obchodní oddělení na čísle 315 601 380 nebo na emailu info@akumo.cz .